lördag 13 oktober 2012

:)

Tänkte köra igång min gamla, svenska blogg istället. Hoppas få mer respons här istället!

Igår, eller i torsdags för min del, så började höstlovet. Kände att jag är i ett mycket stort behov av lite ledigt, började bli riktigt skoltrött där ett tag.
Igår var jag ute för första gången på säkert två månader. Både roligt och tråkigt, hade glömt att det verkligen inte finns något att göra på ABC.. Kul hade vi, vågade till och med toppa mitt eget hår, vilket jag trodde var totalt omöjligt. Men det behövdes verkligen och jag hoppas att mitt hår växer lite till nu då!

Jag skrev prov i företagsverksamhetens grunder i torsdags, och jag vet verkligen inte om det gick bra eller dåligt. Första provet var jag jättestolt över när jag lämnade in, och fick tillbaka det med en 1:a, vilket betyder 5-6. Jag var verkligen bestört och trodde att jag skulle få min första 3:a i yrkes, men tydligen kräver det mer än jag trodde. Dock skrev jag matte med 3p från högsta vitsord, och finska fick jag 3 i. Nu har jag bara typ 5 prov kvar och så är första perioden på Merkonom-linjen slut, yay!

Nå, tänkte ju inte göra första inlägget till en Wall'o'Text.. Hoppas ni gillar den nya designen, den svenska texten osv. Känns helt förundransvärt fucked up att skriva på svenska. :(

Här har ni en bild, hejtå.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar!