söndag 14 oktober 2012

Idag har jag...

... Inte gjort så mycket. Har tittat lite serier, och kom nyss hem efter att ha hälsat på pappa, som ju bor på Hagaborg nu p.g.a hans Alzheimer. Han verkade ganska bra idag, lite trött var han men annars riktigt "normal" :))

Vi var och handlade till käraste Torghallen också, så nu har jag chips och energidrycker för resten av den lediga veckan ;D Har fått riktig shopping-feber nu, vilket (om ni känner mig) borde vara omöjligt. Jag är verkligen inte typen som shoppar, och speciellt inte kläder. Mitt senast inhandlade plagg är en svart T-skjorta som jag köpte i somras... Jag handlar helst över nätet, och inte ens där handlar jag så värst mycket kläder, men ändå väldigt mycket oftare än IRL.

Funderar lite vad jag ska hitta på imorgon, vet inte om jag skall vara ute, åka och shoppa, ta hem pappa på besök eller bara slappa. Det är ju inte alltid man är ledig en måndag, så kanske man borde ha det i åtanke ;)



Tror faktiskt jag tar en tidig kväll idag, är skittrött och det känns som att jag borde sova ca. 24h för att bli pigg. Hade ju faktiskt tänkt att den här bloggen inte skulle innehålla bara massa onödig text som ingen läser :P Ha en fortsatt trevlig kväll och hoppas att ni sover lika gott som jag ska! :)








































Facebooksidan - Gå in och gilla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar!