måndag 15 oktober 2012

Måndag

Idag är det måndag, en av de lite bättre måndagarna, då. Har haft en riktigt chill dag så här långt, steg upp någon gång halv 12 och rökte en morgoncigg före jag skulle hjälpa mamma att städa lite. Jag strök gardiner, och jag tror jag är en av de få som älskar att stryka! Det är ju så jävla kul, varför vet jag inte.. :P

Sådär annars har jag ätit frukost, och just nu har jag en kompis över på kaffe och ett tjej-LAN, alltså titta på snygga killar på Facebook, äta onyttiga saker och lyssna på musik. Och vi får ju inte glömma skvallret, det gamla, hederliga skvallret.

Tror att det kanske blir utgång för mig ikväll, men vi får se. Uppdaterar säkert säkert senare om det blir så, ni kan ju inte behöva vänta en hel dag i spänning för att få veta vad som händer i mitt fabulösa liv!

Här är en jättebra video, killen heter William Spetz och är helt fenomenal! Han är det roligaste som har hänt i mitt liv de senaste åren! Och han har blivit så populär att han fått göra en serie på SVT Play vid namn Williams Lista, och den är också skitbra :D






Bad Luck Brian <3










Kom ihåg att kommentera,
rösta på min poll och visa
dina reaktioner för
mitt inlägg där nere ;)

Facebooksidan - Gå in och gilla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar!