onsdag 17 oktober 2012

Utnyttjar ledigheten!

Idag har jag hjälpt mamma städa ur städskrubben. Det är så himla ironiskt att det jobbigaste att städa är städskubben 0_o Sen tog jag i alla fall itu med badrummet, helt själv t.o.m! Skinande rent är det nu, bokstavligen :'D

Ni kan inte ana hur jobbigt det är att städa när man är så perfektionistiskt lagd som jag är, och hur länge det tar!
Ni kan inte heller ana hur roligt jag tycker det är att städa, att se med egna ögon att man gjort sitt jobb/sin syssla till det yttersta. Och med tanke på att jag sitter i rullstol, är jag väldigt stolt när jag klarar att t.ex dammsuga, torka damm eller tvätta golven själv! Jag kan liksom bekräfta att sen när jag bor helt själv kan jag sköta allt själv och behöver inte ha hjälp med allt :)

Sådär annars snurrar väl allt på som det ska, tror jag. Har faktiskt glömt bort att ta mina mediciner nu i några dagar så idag var det lite jobbigt och jag hade lite konstiga tankar och känslor :P Fast det är väl karman som slår tillbaka, jag borde ju minnas att ta dem när jag har så många olika, och jag måste ta flera piller morgon, dag och kväll... Eller så håller jag på att bli dement :PPpPp

Men annars är jag riktigt nöjd med dagen, kanske ännu nöjdare över att jag nu kan sätta mig bekvämt i en fåtölj, smätta på en serie, trycka i mig fett (som att jag behövde mer) och bara ta det lugnt :)





Vill så hemskt gärna ha dessa
Korn-tatueringar!!






































Kom ihåg att kommentera,
rösta på min poll och visa
dina reaktioner för
mitt inlägg där nere ;)

Facebooksidan - Gå in och gilla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar!