söndag 11 november 2012

Farsdag

Idag ska vi åka och fira pappa :D lite ovant att inte få väcka honom med tårta, presenter och kaffe som vi brukar.. Men vi får hoppas att han blir lika glad ändå, vi har ju godis och choklad åt honom :))

En sak jag tycker är lite sorgligt är att vi verkar vara nästan de enda som tar sig tid att hälsa på sina släktingar så ofta. Det är mycket sällan vi ser någon annan där, och det är väl lite ledsamt för de andra att se oss komma minst en gång i veckan och hälsa på pappa när det inte är någon som hälsar på dem. Jag säger inte detta med anledning att såra någon, och vi är ju inte där varje dag, men ändå. Och speciellt när det är ett demensboende, folk där glömmer ju grejer, och man borde ta vara på stunden så länge de känner igen en.

Nåja, ska väl fixa till mig nu. Vi hörs sen :)



Och ett stort tack till kommentarerna i förra inlägget, det värmer! :)









Kom ihåg att kommentera,
rösta på min poll och visa
dina reaktioner för
mitt inlägg där nere ;)

Facebooksidan - Gå in och gilla :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar!