fredag 23 november 2012

Fredag

Så, nu är det äntligen fredag. Även om jag har varit hemma sedan tisdag. Har känt mig grymt "krasslig", sådär ni vet när man känner på sig att man ska bli sjuk? Och mycket riktigt har jag hoppat mellan normal temp, stegring och feber sedan i tisdags. Högst har det varit 36,9, vilket för mig är ganska högt eftersom jag vid det laget är dåsig och tung i huvudet, och 35,2 som är ungefär min normaltemperatur.

Blev sjukskriven i tre dagar igår, så om jag inte mår bättre på måndag så får jag ta ut den sista dagen, men måste då också till läkaren för ett nytt sjukintyg. Vet inte riktigt vad jag har fått, är bara nu som då snuvig ett par timmar med ont i halsen, och är helt dödstrött dygnet runt. När jag varit uppe en timme skulle jag hur gärna som helst gå och lägga mig igen.. :( Ganska obehagligt är det, för jag kan inte säga att jag är typ förkyld eller något. Jag är bara helt slut, har lite småstegring och känner mig allmänt dålig. Och det brukar inte hända mig, för blir jag sjuk så blir jag det direkt, inget snack om saken.

Nåja, tänkte väl inte skriva så långt, måste sansa mig när jag börjat blogga på nytt :) Brukar skriva mycket och långt, men folk idag har en tendens att inte vilja läsa allt då :)


Also, jag är totalt inne i skräckens värld igen. Alla historier, creepy pastas osv. Omnomnom, who needs sleep? <3


Inte så läskig, gillar mer bilden i sig. Den är vacker :)





















Den härbilden är både lite humor och ger mig rysningar :S


























Uh ;)
























Kom ihåg att kommentera,
rösta på min poll och visa
dina reaktioner för
mitt inlägg där nere ;)

Facebooksidan - Gå in och gilla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar!