tisdag 18 december 2012

Jul

Nu börjar det närma sig vår första jul utan pappa. Sorgligt, men vi kommer säkert att hälsa på honom mer nu när jullovet är på kommande.
Sådär annars flyter allt på som vanligt, om 3 dagar är min första LiA-period slut(lärande i arbetet)! Det har varit riktigt kul, har fått lära mig mycket nytt och gjort sånt jag tycker om, och kanslist är nog något jag kan tänka mig att jobba med i framtiden!

Köpte min mammas julklapp igår, och nu i äldre dar (hehe) märker jag skillnaden mellan att ge och få. Min bästa julklapp kommer att bli när mamma öppnar paketet och förhoppningsvis blir mer glad än ledsen :) Hon har ju sagt att vi inte får köpa något, eftersom hon inte har några pengar till julklappar över huvudtaget, men jag sa åt henne att jag njuter mer av att ge än att få! Dock är det tyvärr bara min familj som kommer att få julklappar, för det känns som att julen i år handlar mest om familjen med tanke på allt som hänt vår släkt och familj; pappa flyttar, cancer och sjukdomar, finansiella problem osv. Så ni, mina kompisar som läser detta, ni blir tyvärr utan i år men hoppas ni inte typ bryter kontakten haha

I skrivande stund sitter jag och röker min kvällscigarett (fy på mig) och bloggar faktiskt p.g.a att jag känner mig skyldig för att jag inte update:at som jag borde :(( Hade ju en riktigt bra bloggperiod där ett tag, men sen sket det sig p.g.a den ack så ökända bloggtorkan. Det är väl något vi hobbyskribenter får leva med, men det är ju ändå våra kära läsare som lider mest. Och för detta ber jag, från djupet av mitt hjärta, om förlåtelse!



Nåja, hoppas ni inte blivit jättesura på mig under de senaste veckorna när jag inte skrivit något! Puss å kraam




Kom ihåg att kommentera,
rösta på min poll och visa
dina reaktioner för
mitt inlägg där nere ;)

Facebooksidan - Gå in och gilla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar!