måndag 24 december 2012

Julen är hääär

Ja. Idag är det jul. Och det är mycket jobbigare än jag trodde det skulle vara.

Vi var och hälsade på pappa igår, presenter hade vi och allt. Men att det kunde vara så jobbigt att lämna honom där hade jag i mina vildaste drömmar aldrig kunnat tro. Efter att jag kom hem satt jag nog närmare 2 timmar och grät, sedan kom resten av familjen och gjorde mig sällskap :P

Nej, men jag var helt ifrån mig. Det är ju hela 7 månader sen han var hemma sist, men nu i juletid, den ultimata familjehögtiden, blev det nog för mycket att ta in.

Nåja, det är ju julafton och jag önskar er alla en riktigt, riktigt god jul! Och lägg er familj i första hand, att gå ut med vänner hinner ni sen :)






Kom ihåg att kommentera,
rösta på min poll och visa
dina reaktioner för
mitt inlägg där nere ;)

Facebooksidan - Gå in och gilla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar!