söndag 27 januari 2013

Hemmaaa-aa-aa-a-a-aaa

Har kommit hem nu för någon timme sen, riktigt roligt var det :) De två senaste veckorna har han varit riktigt busig; drar snuskskämt, springer runt och sjunger för sig själv och skrattar jättemycket :D Jag är glad att de tog bort den där onödiga medicinen!

På sista tiden har jag märkt att pappa styr mitt humör ganska starkt; är han glad är jag glad, är han ledsen blir jag det också. Därför är det bra att vi hälsar på på söndagar så jag får starta veckan med något positivt som dessa två veckor :)

Nåja, ska väl inte skriva så mycket (har fått några klagomål på wall of text ;)) eftersom jag snart ska lägga mig. Man blir så himla trött av att stiga upp kl. 6 på morgnarna -.-'



Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar!