lördag 13 oktober 2012

2

Åh, vad jag älskar att vara ledig! <3 Det finns ju inget skönare än att veta att jag inte behöver gå till skolan på 8 dagar :D Jag kan bara slappa, sova, titta filmer och serier, umgås med vänner osv. Älska livet just nu :))

Sådär annars har jag en resa framför mig om två veckor på onsdag. Jag ska till Helsingfors på massa undersökningar och läkarbesök. Inte det roligaste kanske, men jag hoppas de tycker att allting går framåt och inte alltid bara bakåt. Sen får man ju hoppas på att det är den snygga läkaren som är där ;P

Tycker jävligt mycket om min katt också. Hon är ju bara för gosig! Har svårt att tro att jag någonsin kommer att hitta en lika underbar kisse när hon är borta, men man kan ju bara önska och hoppas.
Hon ligger i min famn nu och dreglar så där små-äckligt.

Vill inte ha vinter heller, tycker ju att hösten nyss har börjat! De har börjat med julreklamer på teve och jag vill bara sätta mig i ett hörn och skära mig. Lite så.



Nåja, får väl önska er en fortsatt trevlig kväll med den här bilden :)










Facebooksidan - Gå in och gilla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar!