torsdag 18 oktober 2012

Lite extra handikappad :(

För två dagar satt jag rullstolen i en taxi som fick nitbromsa, och jag glömde att släppa taget om sätet bredvid och det knyckte i armen. Tänkte väl inte mer på det då, men sen igår fick jag jävligt ont i armen. Skrev också på FB och frågade om någon vet hur det känns att sträcka en muskel. Men som tur var, så svarade ingen, och därför gick jag till läkaren idag. Där fick jag veta att jag förmodligen har spräckt någon sena, men att om det blir bättre innan måndag så är det ingen fara. Men om det gör lika ont/känns värre, så ska de göra ett ultraljud och se om det behövs operation.

Nåja, ska sitta och spela lite fb-spel i lugn och ro, dricka lite kaffe och kanske se lite Pretty Little Liars också. Hoppas ni får en skön torsdagskväll! :)
Så här ser jag ut med förband och mitella!




























Kom ihåg att kommentera,
rösta på min poll och visa
dina reaktioner för
mitt inlägg där nere ;)

Facebooksidan - Gå in och gilla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar!